در حال بارگذاری

Rate this post

از مزایای گوشی تعمیر گوشی سامسونگ این است که وقتی شما یک گوشی سامسونگ را خریداری می کنید ممکن است گارانتی معتبر را داشته باشد با بهره گیری از مزایای تعمیر گوشی سامسونگ می توانیم نتیجه گیری کنیم که از مزیت ها و معایب گارانتی گوشی های سامسونگ و اپل و… که این نوع تکنلوژی ها می توانند قابل تعمیر باشند. با این حال گارانتی گوشی های موبایل می‌تواند بنا به بند ها و سیاست های شرکت عرضه دهنده سرویس گارانتی متفاوت باشد. طبیعی است که از نگاه های مشتریان هر چقدر گارانتی مدت زمان بیشتری را تحت پوشش قرار دهد وضعیت بهتر و متناسبی خواهد داشت و از سوی دیگر برای شرکت گارانتی کننده ها هر چقدر گارانتی کمتر و کوتاه ‌تر باشد خطر احتمالی آن هم کمتر است.

قاعدتا از مزایای تعمیر گوشی سامسونگ و گارانتی گوشی های موبایل سامسونگ، اپل و غیره در ایران برای مدت زمان 18 ماه ارائه داده می‌شوند و در بعضی از مواقع ممکن است این مدت زمان  حداکثر  1 ساله یا 2 ساله هم طول بکشد . به طور قاطعیت هرچقدر مدت زمان گارانتی بیشتر باشد، هزینه‌ای که برای آن پرداخته می‌شود هم بیشتر خواهد بود و هرچقدر مدت زمان گارانتی کمتر باشد، هزینه مورد نیاز برای بهره‌ مند شدن از آن هم کمتر خواهد بود.

 

مزایای تعمیر گوشی سامسونگ در محل

خدمات تعمیر موبایل در محل با مقایسه ‌با تعمیرگاه‌ های داخل شهر چند مزیت اصلی دارد. بعضی از این مزیت‌ ها عبارت‌اند از:

  • اطلاعات شخصی شما در امنیت است . در همه طول از تعمیر گوشی ، تعمیرکار جلو چشم خودتان گوشی را باز و آن را تعمیر می‌کند و درست و صحیح به شما تحویل داده می شود. و دیگر نیازی نیست چند روز دیگر انتظار این را بکشید تا گوشی‌ تان درست شود. شاید حداقل کمتر از دو ساعت گوشی شما کاملا درصورت نبود معضلات جانبی تعمیر می‌شود.
  • دیگر نیازی نیست هزینه‌ های رفت ‌و ‌آمد را دوباره یا چند باره به تعمیرگاه را بپردازید و وقت و انرژی شما هم در مسیر رفت‌ و‌ برگشت و ترافیک تلف نمی‌شود. و شما می‌توانید کار های روزمره خود را انجام دهید و منتظر بمانید تا تعمیرکار مشکل گوشی شما را رفع کند.
  • قبل از اقدام به تعمیر، حتما از تمام هزینه ‌ها اطلاع پیدا ‌کنید و همه ی قطعات تعویضی و نرخ تعمیرات و… را کاملا خواهید دید. و وقتی گوشی خود را به تعمیرکاران نا آشنا و نامطمئن می‌سپارید، معلوم نیست چه نوع قطعاتی را و با چه کیفیتی روی گوشی شما نصب می‌کنند؛ اما با استفاده از این نوع خدمات تعمیرینو می‌توانید قبل از اینکه اقدام به تعمیر موبایل کنید ، نوع قطعات و ویژگی‌های هرکدام را کاملا مشاهده کنید.
مطالب زیر را از دست ندید!
راهکارهای افزایش سرعت اینترنت همراه اول در گوشی 

 خرابی و مشکلاتی که تحت گارانتی قابل تعمیر نیستند

متاسفانه گارانتی گوشی موبایل به نوعی است که هر معضلی را تحت پوشش قرار نمی‌دهد. گارانتی تضمین می‌کند که قسمت های سخت افزاری گوشی شما در بازه زمانی دقیق مشخص شده به طور خود به خود و بدون مداخله عوامل جانبی دچار مشکل نمی‌شود، اما قرار نیست که با گارانتی کردن گوشی خودتان بتوانید گلس شکسته یا گوشی آب خورده خودتان را عوض کنید موارد مشکلاتی که گارانتی موبایل از آن ها پشتیبانی نمی‌کند , به طور کلی:

خرابی ناشی از آب خوردگی و نفوذ مایعات: گارانتی های موبایل به هیچ وجه خرابی های ناشی از آب خوردگی و نفوذ مایعات را تحت پوشش و حلاجی قرار نمی‌دهد.

خرابی ناشی از سهلنگاری کاربر و ضربه: اگر کاربر بنابر به هر دلیل و چه به صورت سهوی یا غیر عمد در خرابی گوشی نقش داشته و خرابی به وجود آمده در دستگاه ناشی از سهل انگاری طرف باشد، گارانتی در مقابل این موضوع وجهی پرداخت نخواهد کرد.

 

نتیجه گیری از مزایای تعمیر گوشی سامسونگ

همانطور که مشاهده کردید در این مطلب در رابطه با گارانتی گوشی موبایل سامسونگ و اپل و شرکت هایی که در داخل کشور سرویس گارانتی این گوشی ها را عرضه می‌کنند بحث کرده ایم . به طور کامل می توان گفت که بیمه موبایل در غیاث با گارانتی کیفیت سرویس بهتری را ارائه خواهد کرد و گزینه مناسب تری است. البته فراموش نشود که برای بیمه موبایل باید هزینه بیشتری نسبت به گارانتی پرداخت شود. و اگر مطمئن هستید که خرابی در موبایل شما به وجود آمده است تحت ضوابط گارانتی قابل تعمیر است و می‌توانید از آن بهره استفاده را ببرید.

مطالب زیر را از دست ندید!
تعمیر هارد گوشی

درضمن، اطلاعات کاملی از قطعات تعویضی یا تعمیراتی دراختیارتان قرار گرفته می شود و نرخ‌ های هرکدام نیز به‌صورت جداگانه درج می‌شود تا بتوانید متناسب با بودجه ‌ی خود نوع تعمیرات و قطعات لازم را انتخاب کنید. خدمات تعمیرات موبایل سامسونگ نیز کاملا زیر نظر شما قرار می گیرد و تقریبا حداقل در مدت کمتری گوشی‌ صحیح و سالم دراختیارتان قرار گرفته می شود. تعمیرینو با بهره گیری از این خدمات می تواند بهترین و مناسب ترین قطعات را مناسب با سلیقه خودتون به شما ارائه دهد و اگر دوست داشتید انواع تعمیرات گوشی و تبلت سامسونگ را مشاهده کنید به صفحه اینستاگرام تعمیرینو بپیوندید. و برای اطلاعات بیشتر از نوع این خدمات در قسمت درباره ما و تماس با ما در ارتباط باشید.

ارسال نظر

Call Now