در حال بارگذاری

تعمیرات گوشی
1/5 - (1 امتیاز)

ما در این مقاله می‌خواهیم درباره تعمیر گوشی سامسونگ صحبت کنیم. پس تا انتهای مقاله همراه ما باشید.

تعمیر موبایل

شاید برای شما هم این اتفاق افتاده باشد که موبایلتان مشکل نرم افزاری یا سخت افزاری داشته باشد. مشکل نرم افزاری شامل مواردی مانند:

  • اجرا نشدن اپلیکیشن‌ها
  • سرعت پایین گوشی
  • مشکل در برقرای اتصالات بلوتوث و وای فای
  • شناسایی نشدن کارت حافظه
  • دقیق نبودن موقعیت یابی گوشی

هستند و همانطور که گفته شد مشکلات سخت افزاری را نیز به همراه دارد، از جمله:

  • صفحه نمایشگر موبایل
  • بلندگو گوشی
  • دوربین
  • برد و آی سی
  • باتری موبایل و غیره

تمامی برندهای موبایل از جمله سامسونگ،آیفون، شیائومی و غیره، دارای مراکز تخصصی برای تعمیرات گوشی موبایل دارند. امروزه تمام افراد جامعه در همه جا از گوشی‌های هوشمند خود استفاده می‌کنند.

بعضی از افراد به علت استفاده کردن نادرست از گوشی مانند افتادن گوشی از دست، استفاده از شارژرهای نامناسب برای موبایل و غیره، منجر به واردکردن خسارت‌هایی به موبایل می‌شوند.

خراب شدن موبایل به دلایلی بستگی دارد، مانند دچار شکستگی، آب خوردگی، وارد شدن ضربه به گوشی و غیره، که در نهایت منجر به تعمیرات موبایل می‌شود.

کاربران می‌توانند با مراجعه به نمایندگی‌های موبایل در سراسر کشور اقدام به تعمیر موبایل خود کنند.

تعمیر گوشی سامسونگ

تعمیرات گوشی سامسونگ

رایج‌ترین مشکلات گوشی سامسونگ، شامل:

  • ال سی دی
  • هارد موبایل
  • آی سی شارژ گوشی
  • قفل Gmail
  • به روز رسانی سیستم عامل

هستند.مشکلات سخت افزاری و نرم افزاری می‌تواند برای تمام برندهای موبایل اتفاق بی‌افتد. برای رفع این مشکلات جای نگرانی نیست.

چون موضوع مقاله ما درباره تعمیر موبایل سامسونگ است، می‌توانید به مراکز تخصصی تعمیرات گوشی این برند مراجعه کنید و متخصصین این زمینه با استفاده از قطعات اورجینال، مشکل سخت افزاری موبایل شما را حل خواهند کرد.

مطالب زیر را از دست ندید!
تعمیر باتری موبایل

البته برای برندهای دیگر نیز می‌توانید به نمایندگی‌های مربوط به مارک موبایل خود مراجعه کنید. تعمیر موبایل سامسونگ نمایندگی‌هایی زیادی را در کلان شهرها دارند، از جمله تهران، کرج و غیره.

تعمیرات گوشی در محل

خوشبختانه این مزایا برای افراد فراهم شده که از خدمات تعمیر موبایل سامسونگ به صورت آنلاین بهره‌مند شوند.

کاربران با برقراری تماس یا با مراجعه به آدرس اینترنتی شعبه های مختلف تعمیر موبایل سامسونگ، می‌توانند برای تعمیر موبایل در محل اقدام کنند.

تعمیرات گوشی سامسونگ در محل

نمایندگی‌ها نیز برای برطرف کردن مشکلات موبایل شما، کارشناس خود را به محل اعزام می‌کنند و موبایل معیوب شده را از مشتری تحویل می‌گیرند و به قسمت تعمیر موبایل انتقال می‌دهند.

در نتیجه پس از تعمیر موبایل، گوشی شما به آدرس منزلتان ارسال خواهد شد. این کار حتی مزایایی هم دارد، از جمله باعث کاهش چشم‌گیری در زمان و هزینه شما خواهد داشت.

هزینه تعمیرات گوشی سامسونگ

هزینه تعمیر موبایل بستگی به نوع صدمات وارد شده به گوشی دارد.

همانطور که در ابتدای مقاله گفته شد، تعمیرات گوشی و برندهای دیگر(شیائومی، گوشی آیفون و غیره) و همینطور موبایل سامسونگ، به دو قسمت نرم افزاری و سخت افزاری تقسیم می‌شود.

متخصصین تعمیر موبایل سامسونگ بر اساس مشکلات به وجود آمده برای گوشی و قطعات استفاده شده برای تعمیر موبایل، هزینه تعمیر را برآورد می‌کنند.

اگر قطعاتی از گوشی سوخته باشند و یا ال سی دی صفحه نمایشگر گوشی شکسته شده باشد، قطعاً هزینه بالایی را خواهد داشت، اما مشکلات نرم افزاری آنچنان پرهزینه نیستند.

هزینه تعمیرات گوشی سامسونگ

برای تعیین هزینه تعمیرات گوشی، کارشناسان تعمیرات تخصصی موبایل باید دستگاه مورد نظر را روئیت کنند تا شدت معیوب بودن گوشی مشخص شود و در نتیجه هزینه تعمیر را به مشتری اعلام کنند.

مطالب زیر را از دست ندید!
تعمیر موبایل در محل

به عنوان مثال یکی از مشکلات اصلی و رایج در موبایل سامسونگ هنگ کردن موبایل هنگام بالا امدن آن و خاموش شدن ناگهانی دستگاه است. این مشکل به CPU دستگاه مربوط می‌شود.

معیوب شدن CPU موبایل به دلیل گرمای بیش ازحد دستگاه است. زمانی که کاربر اپلیکیش‌های زیادی را در موبایل خود اجرا می‌کند و از آن‌ها استفاده می‌کند، فن موبایل شروع به کارکردن می‌کند تا گرمای موبایل به CPU آسیبی نرساند.

اگر این مشکل برای شما پیش آمد باید به نمایندگی‌های تعمیر موبایل مراجعه کنید، کارشناسان این حوزه با بررسی موبایل شما اقدام به تعمیر CPU موبایل می‌کنند.

در صورت از کار افتادن CPU موبایل و عدم تعمیر شدن آن، توسط تکنسین‌های موبایل، باید قطعه موردنظر تعویض شود.

هزینه تعمیرات گوشی و CPU آن

مدت زمان تحویل موبایل توسط نمایندگی‌های تعمیر گوشی نیز بستگی به خرابی موبایل دارد. مثلاً ممکن است مشکل باتری موبایل بین یک تا دو روز حل شود.

اما قطعاتی وجود دارند که احتمال دارد در نمایندگی‌ها موجود نباشد (موجود نبودن قطعه)، در نتیجه ممکن است زمان تحویل موبایل به مشتری، به 5 روز کاری هم برسد.

نتیجه‌گیری

اگر شما کاربران نیز موبایل با برند سامسونگ را استفاده می‌کنید، در صورت بروز مشکلات سخت افزاری و نرم افزاری همانطور که گفته شد می‌توانید با مراجعه به شعبه های مختلف نمایندگی تعمیرات گوشی سامسونگ مشکل موبایل‌تان را رفع کنید.

همانطور که دیدیم با وجود خدمات تعمیر موبایل در محل، باعث راحتی و آسودگی کاربران شده است.

البته اکثر افراد توانایی رفع مشکل نرم افزاری گوشی خود را دارند، لذا احتیاجی به مراجعه نمایندگی‌ها نیست.

مطالب زیر را از دست ندید!
تعمیر برد گوشی

امیدوارم با مطالعه این مقاله نحوه رسیدگی و حل مشکلات موبایل آشنا شده باشید. دیدگاه ها و نطرات خود را با ما درمیان بگذارید.

منابع

https://www.samsung.com/us/support/repair/pricing/

ارسال نظر

Call Now