در حال بارگذاری

تعمیر وای فای گوشی
4.8/5 - (31 امتیاز)

در این بخش از تعمیر وای فای گوشی اگر حسگر گوشی , وای فای , یا بلوتوث هر کدام به صورت مجزا کار نکنند , رام آن باید به طور کامل و دقیق فلش بشود. و اگر مشکل حل نشود باید از نظر سخت افزاری بررسی شود. اگر وای فای و یا حتی بلوتوث به تنهایی درست کار نکنند , با فلش کردن کامل حل می شود. اما اگر هر دوی آن ها با هم کار نکنند از این لحاظ ic وای فای خراب شده و حتماً باید ic آن عوض بشود.

یادآوری می شود که شرکت های گوشی بسیار حساس هستند و در صورتی که گلس کوشی بر روی سنسور و یا همان حسگر می افتد , سنسود به طور دائم و کامل کار می کند , پس به کاربران پیشنهاد داده می شود پیش از رجوع کردن برای حل کردن این مشکل قبل از هر کاری باید گلس یا بر چسب روی صفحه نمایش را بلند کرده و آن گوشی را بدون گلس امتحان کنند.

در تعمیرات موبایل باید حین بر طرف کردن و یا تعمیر وای فای گوشی باید دقت کرد که اول از هر کاری مشکل را به طور کامل بررسی کرده و بتوان توسط همان عیوب در بخش ابزار و قابلیت گوشی معضل را بر طرف کرد. تعمیرینو در این زمینه تعمیرات سابقه و تجربه های بسیاری را داشته و توانسته بسیار از مشکلات بلوتوثی , وای فای و حتی اختلال های دیگر در گوشی موبایل را بر طرف کند.

این مسئله در بحث تعمیر وای فای گوشی نقش به سزایی داشته و شما می توانید در ادامه این مطلب از نحوه تعمیر کردن وای فای گوشی و خدمات دیگر مرتبط به این کار را به طور کامل ثبت و نقل کرده و از این طریق خدمات تعمیرینو کمک به صرفه ایی را در این زمینه برای کاربران انجام می دهد.

مطالب زیر را از دست ندید!
دلایل فرمت نشدن کارت SD و حل این مشکل

 

بررسی مشکل در تعمیر وای فای گوشی سامسونگ

فاقد استواری در ارتباط با وای ‌فای و یا فاقد پیوستگی به وای فای ، مشکل نا شناسی برای افراد نیست. در برخی اوقات وای فای موبایل سامسونگ بدون هیچ دلیلی قطع شده یا اصلا ارتباطی بر قرار نمی ‌شود. این مشکل می تواند در بخش مسئله های سخت افزاری یا نرم افزاری اصول و قواعد خاصی را باید داشته باشد. به همین ترتیب باید از مرکز تخصصی تعمیرات موبایل سامسونگ که تعمیرینو می باشد کمک بخواهید تا کمک ها و راهکار های لازم را به شما عرضه دهند و مسیر تعمیر وای فای موبایل سامسونگ را نشان دهند. و اگر خود توانایی انجام کار آن را ندارید می توانید باز هم به دست تعمیرینو بسپارید زیار این مرکز تخصصی از لحاظ تعمیر موبایل معتبر است و هم عملکرد تعمیر آن ها به صورتی است که گوشی شما به مرور آن مشکل تکرار نشود.

 

مشکل عدم اتصال به روتر

این معضل امکان این را دارد که ریشه در مواردهای مختلف و خاصی وجود داشته باشد. پس مطلوب است برای تعمیر وای فای موبایل سامسونگ این موارد را نیز بررسی دقیق کنید.

مشکل ها می تواند ناشی از وارد کردن اشتباه پسورد باشد ، فاقد پیکر بندی درست روتر ، فاقد توجه به مقدار شناسه مسیر مجازی ، شناسه مجازی کانال که به طور معمول در ایران ، ۰ و ۳۵ است. هم چنان اگر حسگر وای فای و بلوتوث به صورت متمایز کار کنند، باز هم توصیه داده می شود مرکز تخصصی تعمیرینو برای شما می تواند بهترین و با مناسب ترین هزینه باشد تا رام دستگاه را برای شما به طور کامل فلش کنند. مُحتَمَل است که با این کار مشکل حل خواهد شد. در غیر این صورت برای تعمیر وای فای گوشی سامسونگ باید دستگاه را از نظر سخت افزاری بررسی دقیق کنید.که ممکن است IC وای فای خراب شده باشد و باید عوض شود.

مطالب زیر را از دست ندید!
تعمیرات شبانه روزی موبایل

 

پیدا نشدن شبکه WiFi

همان طور که در مطلب پیش گفته شده در مشکل گوشی از جمله مهم ترین مشکل وای فای موبایل است که باید به سراغ فرستنده بروید چون که فرستنده است که اجازه ی دسترسی مستقیم به دستگاه شما را ارسال نمی کند. با قرار دادن نام شبکه و رمز ورود آن می توانید اتصال شبکه را در دسترس داشته باشید اما اگر باز هم امکان اتصال به شبکه درست نشد ، می توانید اعلام کنید که تنظیمات دستگاه سد راه از اتصال می شود .

گاهی اوقات برای پیدا کردن شبکه ی وای فای می توانید فرکانس های متفاوت را تست کنید ، در صورتی که قصد اتصال به شبکه ی پنهان را دارید حتماً باید تنظیمات آن را در بخش Add Network (افزودن شبکه) , در قسمت edit وارد کنید. حمایت نکردن از شبکه های تک کاره از خصوصیت های موبایل های اندورید است ، و بعد توقع اتصال به این شبکه ها را نداشته باشید البته امکان این را دارید با روت کردن دستگاه اندورید خود و ویرایش تنظیمات سیستمی در فایل wpa_supplicant به حمایت شبکه های خصوصی اندروید بپردازید.

 

قطع خودکار وای فای

اگر به طور اتوماتیک وای فای گوشی شما قطع شود ، نشان دهنده خاموش شدن و اخذ کننده ی وای فای شما در گوشی است. حتی اگر برنامه ای و یا نرم افزاری برای کنترل و بررسی اتصال به شبکه ی وای فای روی دستگاه گوشی خود نصب نکرده اید به سرغ درگاه زیر بروید و با انتخاب Never به رفع مشکل وای فای گوشی موبایل یعنی قطع اتوماتیک آن خودداری کنید.

مطالب زیر را از دست ندید!
راهکارهای افزایش سرعت اینترنت همراه اول در گوشی 

Settings > Wireless and networks > Wi-Fi settings > Advanced > Wi-Fi sleep policy.

ارسال نظر

Call Now