در حال بارگذاری

تعمیر هارد گوشی
1/5 - (1 امتیاز)

در مجموع گوشی سه تا حافظه دارد:

یکی حافظه گوشی RAM  میباشد. یکی حافظه داخلی (همون هارد) و یکی هم حافظه جانبی یا کارت حافظه گوشی می باشد . تعمیر هارد گوشی و بازیابی اطلاعات موبایل بسیار حساس و ظریف بوده و کار هر کسی نیست و بیشتر تعمیرکاران از تعمیر سرباز می زنند و به فکر تعویض می باشند. در تعمیرینو تیم مجرب و کار بلد ما با پشتیبانی رایگان در اختیار شما عزیزان می باشند.

 

خراب شدن هارد گوشی به چه عواملی بستگی دارد؟

  • خاموش کردن گوشی وقتی که تلفن همراه در حال شارژ شدن است.
  • بازگرداندن گوشی به حالت کارخانه و ریست کردن گوشی در حالتی که کمتر از ۳۰ درصد از شارژ آن باقی مانده باشد باعث صدمه به هارد گوشی میشود زیرا ولتاژ بیشتری نیاز دارد پس توجه داشته باشید باید شارژ گوشی بالای 80 یا 70 درصد باشد.
  • ضربه خوردگی و خیس شدن گوشی، هارد گوشی را با خطر سوختن هارد مواجه میکند. شاید در دو سه ماه اول گوشی کار کند اما بعد ازآن علائم خرابی را میبینید. در صورت سوختن هارد گوشی مشتریان نگران از دست دادن اطلاعات می شوند. باید بگویم که دیگر نگران برگرداندن اطلاعات گوشی نباشید. زیرا در تعمیرینو تعمیرکاران حرفه ای ما در این زمینه به شما کمک خواهند کرد.
  • شارژ کردن باتری گوشی با شارژر های غیر استاندارد، به خاطر تفاوت در آمپر مصرفی، به هارد آسیب وارد می کند.
  • نصب بازی های سنگین و با گرافیک بالا که علاوه بر هارد، پردازنده تلفن همراه را نیز درگیر می کند.
مطالب زیر را از دست ندید!
مزایای تعمیر گوشی سامسونگ

چگونه بفهمیم هارد گوشی نیاز به تعمیر دارد و یا سوخته است؟

اصلی ترین علائم آسیب دیدن هارد گوشی ، خاموش شدن تلفن همراه در هنگام کار با آن است. با این حال نمی توان گفت که این موضوع صددرصد صحیح می باشد. یعنی صدمه به موبایل چند ماه قبل اتفاق افتاده ولی حالا ظاهر شده است.

دیگر علل های خرابی هارد شامل موارد ذیل می باشد:

باقی ماندن گوشی بر روی لوگو آن به هنگام روشن کردن دستگاه و هنگام روشن شدن هفت بار ویبره می رود و خاموش می شود.

عدم امکان ریختن و برداشتن اطلاعات از روی تلفن همراه

ریستارت شدن و هنگ کردن گوشی

کند شدن عملکرد تلفن همراه

تغییر ظاهر آیکون برنامه های نصب شده بر روی تلفن همراه

بازگشت به حال کارخانه به هنگام دریافت بروزرسانی ، بعضی وقتا لوگو شرکت سازنده بر روی صفحه می ماند که این عمل به احتمال زیاد مشکل از هارد گوشی می باشد.

هارد گوشی چقدر عمر می کند؟

اگر هارد شما دچار آب خوردگی ، یا آسیب دیدگی و عوامل دیگر باشد. طول عمر پایین می آید و یا هارد باید تعویض شود اما اگر مراقب هارد باشیم طول عمر به 10 سال نیز می رسد.

خیلی از کاربرهایی که گوشی دارند میخواهند حافظه داخلی گوشی یا تبلت خود را ارتقا دهند. برای این کار میتوانند از هارد ظرفیت بالاتر استفاده کنند.

تمامی گوشی های اصلی آیفون و اندروید قابلیت تعویض هارد را دارند. و تعمیر هارد نیز متخصص ما می توانند تشخیص بدهند که قابل تعمیر می باشد یا خیر با ما در تماس باشید.

مطالب زیر را از دست ندید!
تعمیر شارژر موبایل

ضمانت تعمیرات موبایل و تعمیر هارد گوشی تعمیرینو با سابقه کاری بالا ، تجربه ، تحویل فوری کار خود را با تضمین به شما دوست عزیز تحویل می دهد.

 تعمیر هارد گوشی چقدر زمان می برد؟

به طور معمولی انجام تعمیرات در تعمیرینو ۲۴ تا ۴۸ ساعت زمان می برد. اما زمان واقعی بستگی به نوع تعمیرات مورد نیاز گوشی شما بستگی دارد. بعضی از بخش های تعمیرات گوشی ممکن ظرف کمتر از یکساعت انجام شوند.

تعویض هارد گوشی و یا تعمیر هارد گوشی یک خدمت بسیار تخصصی در تعمیرینو است که دارای یک بخش جداشده با تجهیزات پیشرفته و امکانات گسترده حرفه ای جهت ارائه‌ خدمت با کیفیت عالی است. انجام تعمیرات در این بخش توسط افراد متخصص و با سابقه بالا در زمینه‌ی بازیابی و ریکاوری و با استفاده از جدیدترین ابزارها در حوزه‌ی تعمیر هارد گوشی انجام می‌شود. با مشاوران ما در ارتباط باشید. بهترین ها را برای شما داریم.

 

 

 

 

ارسال نظر

Call Now