در حال بارگذاری

مشکل خاموش و روشن شدن صفحه گوشی سامسونگ
3.5/5 - (57 امتیاز)

رفع مشکل خاموش و روشن شدن صفحه گوشی سامسونگ و اینکه دلیل آن چیست در اغلب موارد کار راحتی نیست. عوامل زیادی باعث به وجود آمدن این مشکل میشود که در این مقاله قصد داریم به دلایل مشکل خاموش و روشن شدن صفحه گوشی سامسونگ بپردازیم. البته به این نکته توجه کنید که بعضی مواقع هم ممکن است هیچ کدام از دلایل که ذکر میشود علت این مشکل نیست :

ممکن است در هنگام آپدیت OTA (Over-the-Air) و یا فریز شدن گوشی دائما خاموش و روشن شود و یا ری استارت شود. البته اگر هارد و یا حافظه گوشی معیوب شده باشد ، مشکل سخت افزاری دارد و از راه دیگری باید به رفع مشکل پرداخت.

مشکل خاموش و روشن شدن صفحه گوشی سامسونگ

دلایل نرم افزاری مشکل خاموش و روشن شدن صفحه گوشی سامسونگ

راه حل اولیه در رفع مشکل خاموش و روشن شدن صفحه گوشی سامسونگ استفاده از محیط ریکاوری و یا بوت لودر است. در اینگونه مواقع سیستم عامل های اندروید یا همان custom rom دستکاری شده اند و انجام دادن فلش گوشی کار درستی نیست به این علت که مشکلات دیگری را به وجود خواهد آورد.

از دیگر دلایل مشکل خاموش و روشن شدن صفحه گوشی سامسونگ میتواند مشکلات نرم افزار متفاوتی باشد در این قسمت چند دلیل را ذکر میکنیم:

  • کمبود فضای کم دسترسی در حافظه داخلی گوشی
  • نصب بد افزار های مخرب
  • عدم تناسب نرم افزار با نوع سیستم عامل اندروید
  • حذف اشتباهی فایل های سیستمی
  • سو سو زدن بر صفحه نمایش و کار نکردن گوشی
  • ایست کردن و هنگ کردن بیش از حد گوشی
  • خاموش و روشن شدن اتوماتیک گوشی و کم شدن تدریجی از درصد شارژ باتری
  • کرش های تو در تو اپلیکیشن ها
مطالب زیر را از دست ندید!
مزایای تعمیر گوشی سامسونگ

مشکل خاموش و روشن شدن صفحه گوشی

نکات راه اندازی گوشی سامسونگ

  • اگر در هنگام راه اندازه گوشی سامسونگ صفحه گوشی بر روی تصویر لوگو شرکت باقی بماند ،‌ به این معنی است که دچار مشکل سخت افزاری شده است.
  • در صورتی که گوشی شما دچار ضربه فیزیکی شده است .حتما باید از نظر مشکلات سخت افزاری مورد بررسی قرار بگیرد.
  • در مرحله بعد اگر بعد از نمایش لوگو گوشی شروع به بوت کردن کرد باید مشکلات نرم افزاری را بررسی کنید، مثلا امکان دارد گوشی شما ویروسی شده باشد که رفع این مشکل کار سختی نیست.

مشکل خاموش و روشن شدن صفحه گوشی سامسونگ

رفع مشکل ری استارت شدن صفحه گوشی سامسونگ به صورت پشت سر هم

موارد بسیار مهم در تعمیرات موبایل تنها بخشی از نشانه هایی هستند. که می‌توانند زنگ خطری برای زیاد شدن به احتمال رخداد مشکل خاموش شدن اتوماتیک صفحه نمایش گوشی شما باشند. البته باید دقت کافی را داشته باشید که پیشامد هر یک از اتفاق های فوق نمی‌تواند 100 درصد نشان بدهد که شما با داشتن مشکل سیاه شدن صفحه نمایش رو به رو خواهید شد. برا رفع این نوع مشکل سیاه سفید شدن صفحه نمایش گوشی راه حل های متفاوتی هم برای آن در نظر گرفته می شود.

مثلا ری استارت کردن پشت سرهم گوشی می تواند بعد از آپدیت اندروید به آخرین نسخه یا انجام تغییراتی مثل نصب برنامه های نه چندان حتمی روی گوشی ایجاد شود و منجر به کار نکردن آن شود. و بعضی اوقات در این مشکل، دستگاه روی لوگوی سامسونگ متوقف می شود یا اینکه همیشه خاموش و روشن می شود. برای حل این معضلات روش های مختلفی طرح شده است.

مطالب زیر را از دست ندید!
مشکلات متداول گوشی ‌های همراه با راه حل رفع عیب

حل و رفع مشکل خاموش و روشن شدن پشت سرهم گوشی به روش های متفاوتی ممکن است. که اگر روش هایی که در ادامه توضیح می دهیم برای رفع این مشکل، به شما کمکی نکردند، حتما از مرکز تعمیرات خدمات تعمیرینو کمک بخواهید.

ریکاوری و بوت کردن دستگاه گوشی سامسونگ

در دستگاه هایی که کلید های سخت افزاری هوم را ندارند، با نگه‌ داشتن ناگهان با فشار دو کلید افزایش صدا و پاور، آنها را در موقعیت سیستم ریکاوری و بوت کنید؛ سپس در منوی اصلی ریکاوری یا همان بهبود، به‌ وسیله دکمه کاهش یا افزایش صدا بین گزینه‌ ها جا به‌ جا شوید و سپس با عبارت کلمه wipe cache partition (پارتیشن حافظه نهان را پاک کنید) را انتخاب کنید. حالا باید Wipe Data Factory یا (پاک کردن داده های کارخانه) را انتخاب کنید و بعد با برگشت به صفحه اصلی ریکاوری ، دستگاه خودتان را با بهره گیری از گزینه reboot system now و سیستم خود را مجددا راه‌ اندازی کنید.

اگر چه مشکل خاموش و روشن شدن پشت سرهم گوشی یا بوت که با این روش حل نشد، علاوه بر مرحله های گزینه های فوق ، “wipe data/factory reset” را فشار داده  سپس دستگاه را ریبوت کنید. به این ترتیب باید مشکل بوت‌ شما حل بشود.

نصب آنتی ویروس قوی روی گوشی

یکی دلایل مشکل خاموش و روشن شدن صفحه گوشی سامسونگ این است. که بد افزارهایی بر روی گوشی شما نصب شده باشند پس با استفاده از آنتی ویروس میتوانید این مشکل را حل کنید.

قرار گیری در حالت SAFE MODE

در صورتی که گوشی شما قبل از آپدیت سیستم عامل ios هیچ مشکلی نداشته و بعد از آپدیت این مشکل به وجود آمده باشد. میتوانید سیستم عامل را به همان نسخه قبلی برگردانید.

مطالب زیر را از دست ندید!
انواع مشکلات سخت افزاری گوشی

انجام ریست فکتوری

اگر مشکل خاموش و روشن شدن صفحه گوشی سامسونگ شما نرم افزاری باشد. با ریست فکتوری کردن و پاک کردن تمام اطلاعات و همچنین برگرداندن تمام تنظیمات به حالت کارخانه دیگر گوشی شما دچار این مشکل نخواهد شد.

اگر در هر صورت موفق به رفع مشکل گوشی خود نشدید میتوانید  با مرکز تخصصی تعمیرات موبایل تماس بگیرید.

سخن پایانی

واحد درخواست تعمیر گوشی سامسونگ به کمک ابزار و وسایل های به روز و پیشرفته، بهترین و با کیفیت ترین خدمات را ارائه می دهد. خدمات و تسهیلات مخصوص و ضمانت شده را برای کاربران خود دارد همچنین به همه کاربران شهرستانی خدماتی فوق العاده ای را ارائه می دهد. که این نوع خدمات همگی همراه با ضمانت های معتبر است. برای دریافت اطلاعات بیشتر در قسمت تماس با ما در ارتباط باشید.

9 نظرات

ارسال نظر

Call Now