در حال بارگذاری

متخصص تعمیر موبایل
5/5 - (5 امتیاز)

آیا تا به حال به این موضوع فکر کرده اید که تعمیرات موبایل خود را به چه کسی بسپارید؟ بهترین جا برای تعمیرات موبایل کجاست؟ همه افراد به تلفن همراه خود وابسته هستند و اگر خرابی پیش بیاید آن را باید به یک متخصص تعمیر موبایل بسپارند.

هر کاری سختی خود را به همراه دارد. کسانی که میخواهند وارد شغل تعمیرات موبایل شوند مقاله مختصری در این باره در دسته بندی ها قرار داده ایم. حال ویژگی های یک متخصص تعمیر موبایل کار بلد کدام است؟ که بتواند کار ما را راه بیندازد. که هم در وقت خود صرفه جویی کرده باشیم هم در پول و هزینه که می خواهیم پرداخت کنیم.

تعداد مغازه های تعمیر گوشی کم نیست اما تعداد کسانی که در این حوزه مهارت دارند کم است. باید در شغل تعمیرات موبایل مهارت مورد نیاز را کسب کنید. و همیشه اطلاعات خود را به روز رسانی کنید. تا بتوانید در کار خود خبره شوید.

به جرات می توانم بگویم که متاسفانه در ایران نصف تعمیرکاران گوشی های همراه به قوانین و اصول کاری بی توجه هستند و به هرکسی برای تعمیر موبایل نمی توان اعتماد کرد. نکات اصولی را که رعایت نمی کنند و نادیده می گیرند. به همین دلیل است کیفیت کار نهایی به شدت پایین می آید.

 

نکاتی که باید به عنوان یک متخصص تعمیر موبایل رعایت کرد کدام اند؟

  • داشتن تمام ابزار های لازم برای تعمیر گوشی ها
  • دانستن مراحل جمع بندی گوشی تعمیر شدی
  • جا زدن تمام پیچ ها محکم بستن
  • استفاده از قطعات مرغوب و داشتن آنها
  • عدم سؤاستفاده از اطلاعات گوشی
  • به روز بودن اطلاعات
  • برگرداندن سیم کارت و رم به مشتری
مطالب زیر را از دست ندید!
تعمیرات تخصصی گوشی سامسونگ

 

متخصص تعمیر موبایل

 

کیفیت تعمیر موبایل مهم تر است یا هزینه؟

ممکن است در جاهای دیگر تخصص کار را نداشته باشند و یا از قطعه نامرغوب استفاده کنند ولی هزینه کم تر بگیرند و کار شما را با هزینه پایین و کیفیت بد بهتون تحویل بدهند. و یا استفاده درست از قطعات و تخصص در کار و هزینه مناسب نسبت به کیفیت کار انجام شده شما کدام را انتخاب می کنید ؟؟؟

متخصصین با انصاف ما با عیب یابی تلفن همراه و یا تبلتتان آن ها را بررسی کرده و تعمیرات موبایل را با قیمتی مناسب و کیفیتی بالا به شما تحویل می دهند.

مطمئن باشید جنس فیک، ارزان قیمت و تقلبی به جای جنس اصلی قرار نمی گیرد برای همین مورد به شما تضمین می دهیم.

اگر امکان آمدن حضوری برای تعمیر موبایل ندارید می توانید از سراسر کشور با پست پیشتاز برای ما ارسال نموده و پس از آماده شدن برایتان رایگان ارسال می کنیم.

قبل از شروع تعمیر به شما اعلام می کنیم که هزینه تعمیر چقدر می شود.

ما نگرانی های شما را درک می کنیم اما بعد از یکبار تعمیر موبایل خود دیگر به ما اعتماد می کنید و مشتری دائم ما می شوید.

توجه داشته باشید بسته به نوع برند گوشی، مدل آن و نوع خرابی، زمان لازم برای تعمیر از نیم ساعت تا  یک روز کاری می باشد. آنچه که روشن می باشد تحویل فوری گوشی با کیفیت بالا در تعمیرینو می باشد.

اگر ساکن تهران باشید قطعاً برای خرید لوازم جانبی موبایل یا تعمیر موبایل به خیابان جمهوری رفته اید بازار بورس انواع تعمیرات گوشی و لوازم جانبی موبایل می باشد. بهترین بازار در تهران که همه چیز در اینجا پیدا می کنید.

مطالب زیر را از دست ندید!
آموزش فعالسازی 4.5g در گوشی های سامسونگ و شیائومی

ثبت در خواست تعمیرات آنلاین موبایل بهترین شیوه برای جلوگیری از شیوع کرونا #در_خانه_بمانیم

از شیوع کرونا و همه گیری آن برای حفظ سلامتی خود و اطرافیانمان باید از محیط های شلوغ و تجمع کردن در مکان ها بپرهیزیم تلاش کنید که دیگر از خانه بیرون نیایید حتی برای تعمیر موبایل برای همین تعمیرینو با ارائه بهترین خدمات و متخصصین مجرب با رعایت پروتکل های بهداشتی و ضدعفونی کردن محیط و پس از دریافت و پیش از ارسال به صورت کامل ضد عفونی می شوند.

 

 

 

ارسال نظر

Call Now