در حال بارگذاری

شغل تعمیرات موبایل
2.8/5 - (20 امتیاز)

شغل تعمیرات موبایل یکی از شغل های پردرآمد در دنیای امروزه است

درسال های گذشته اغلب افرادی که گوشی هوشمند داشتند جوان بودند اما امروزه پدر و مادر ها و بچه ها هم از موبایل و تبلت ها استفاده میکنند هرچه کاربرهای گوشی افزایش بیابد مطمئناً نیازهای مردم برای درست کردن موبایل و تمامی سرویس های دیگر مرتبط گوشی نیز افزایش می یابد. همه ما به گوشی های هوشمند خود وابسته هستیم و گوشی های خود را به همه جا میبریم از موقع شیوع کووید-19 بهترین وسیله برای ارتباط برقرار کردن با دیگران، پرداخت قبض بانکی و..  بسیاری از کارهای دیگرکه با گوشی های خود انجام میدهیم. با بسته شدن مدارس دانشگاه ها همه بچه ها و محصل ها به داشتن یک گوشی هوشمند احتیاج پیدا کرده اند هرچه تقاضا زیاد شود مسلماً عده ای هم باید لوازم جانبی تلفن همراه و یا تعمیرات گوشی را بلد باشند.

درست است که در این شغل پردرآمد و پرسود نیز دست بسیار است و در هر محله ای چندین تعمیرات موبایل فروشی وجود دارد اما نکته حائزه اهمیت اینجاست که کدام یک در حرفه خود کار بلد تر هستند؟؟ کدام یک به بهترین شیوه تلفن همراه ما را درست می کنند؟ وهمه چیز درباره شغل تعمیرات موبایل که باید از آن باخبر شوید تا وارد این کار شوید.

از کجا و چطور کار تعمیرات گوشی را آغاز کنیم؟

آموزش درست و کامل مهم ترین بخش در امر تعمیرات گوشی است. برای شروع شما باید به صورت کامل و علمی یاد بگیرید.میتوان برای یادگیری تعمیرات موبایل به عنوان شاگرد یا کار آموز در کنار یک متخصص دلسوز کار بکنید و یا به آموزشگاه های تعمیرات موبایل بروید و در آنجا دورهای آموزشی ببینید. بعد از اینکه مهارت کافی را به دست آوردید به عنوان تکنسین در کنار کسی مشغول به کار شوید.

مطالب زیر را از دست ندید!
تعمیر سیم هندزفری سامسونگ

همیشه عده ای از افراد هستند که موبایل خودت را برای ترمیم به تعمیرات موبایل میبرند اگربه مغازه های تعمیرات موبایل رفته باشید همیشه در مغازه مشتری وجود دارد.پس نگران سرمایه و مشتری نباشید.

شغل تعمیرات موبایل چگونه است؟

مزایای شغل تعمیرات موبایل:

مهم ترین مزایای این شغل پردرآمد این است که سرمایه زیاد نمی خواهد با سرمایه اندک یا صفر هم میتوان شروع به کارکرد.

سود خالص از این کار بین100 تومان تا 50 میلیون تومان است.

کار بدنی سنگینی ندارد.

هزینه های ابزارآلات بین 10 تا 50 میلیون تومان است. و یا اگر بخواهید مستقل شوید تنها هزینه مغازه ای که اجاره میکنید برای سرمایه اولیه نیاز دارید.

بهترین مکان برای زدن مغازه در جایی است که رفت آمد زیاد باشد.

معایب شغل تعمیرات موبایل :

به دلیل قطعات ریز گوشی حساسیت و استرس کار بالا میرود.

شغل فنی است و باید مهارت های لازم را کسب کنید و هر روز اطلاعات خود را آپدیت کنید.

دود ناشی از هویه کاری لحیم کاری در حین کار باید نکات ایمنی را رعایت کرد زیرا به مرور زمان ممکن است به سیستم تنفسی بدن آسیب جدی بزند.

شغل تعمیر گوشی

چگونه در شغل تعمیرات موبایل به سود عالی برسیم؟

عوامل گوناگونی بر موفقیت در بازار کار تعمیرات موبایل تاثیر گذار هستند در ادامه به بررسی چند نمونه از این عوامل می‌پردازیم

اولین عامل موقعیت مکانی عالی در نظر بگیرید.

دوم عامل مشتری مداری است سر قول هایی که میدهید بمانید و کار را در به موقع و به بهترین نحوه تحویل دهید. سرعت خود را افزایش دهید.

  • قیمت مناسب
  • تبلیغات مناسب
  • ارائه خدمات عالی
مطالب زیر را از دست ندید!
تعمیر گوشی آب خورده

سخن پایانی: در هر سن و سالی که هستید برای هیچ کاری دیر نیست و برای ورد به بازار شغل تعمیرات گوشی که یک ظهور نو هستش و اگر در کارتان مهارت کافی را داشته باشید در این حرفه خود را استوار می سازید.

 

ارسال نظر

Call Now