در حال بارگذاری

تعمیر موبایل در محل
Rate this post

همگی به خوبی دانیم که این روزها موبایل حکم وسیله ای اساسی را در زندگی روزمره دارد و بدون آن هر کدام می توانیم به خوبی این حس را تجربه کنیم که مشکلی پیش آمده و کارها به راحتی پیش نمی روند.  با توجه به همراه داشتن همیشگی گوشی های موبایل ممکن است هر لحظه گوشی موبایل از دست شما به زمین بیفتد و یا در اتفاقات ناگوار دیگر آسیب ببیند قطعا در چنین شرایطی دغدغه همه ی افراد پیدا کردن مرکز تعمیرات موبایل است که گوشی خود را با اطمینان کامل به آنها بسپارند و همچنین خدماتی را برای راحتی شما ارائه دهند. با امکان تعمیر موبایل در محل کار خیلی راحت تر و با خاطر آسوده تر انجام می شود.

تعمیرات گوشی به مجموعه فعالیت های گفته می شود که تعمیرکار موبایل به صورت مستقیم بر روی گوشی کار کند و یا سرویس موبایل را انجام دهد. قسمت هایی شامل: تعمیر آی سی ، هارد ، تعمیر یا سرویس سوکت شارژر سرویس اسپیکر گوشی است.

تعمیرکاران حرفه ای با تکیه به دانش و تخصص و با استفاده از دستگاه ها و تجهیزات مخصوص تلفن همراه شما آن را تعمیر کرده و به موقع آن را به شما تحویل می دهند.

در کلان شهرها علاوه بر هزینه تعمیر موبایل ، گرفتن مرخصی و یا خسارات ناشی از ترک محل کار هزینه رفت و آمد و ترافیک مسیر ها باعث آزردگی شما می شود.

بنابراین وجود یک مرکز تعمیرات تخصصی موبایل با امکان تعمیر موبایل در محل ضروری است و به همین منظور تعمیرینو راه اندازی شد.

مطالب زیر را از دست ندید!
مشکل خاموش و روشن شدن صفحه گوشی سامسونگ

شما می توانید با آرامش خاطر تعمیر موبایل خود را به تعمیرینو بسپارید.

همه ی ما قسمت زیادی از خاطراتمان درگوشی موبایلمان نگه می داریم. آلبوم عکس هایمان ، فایل های مهم و اطلاعات شماره تماس هایمان با دیگران در حافظه های موبایلمان ذخیره هستند.

خرابی تلفن یکی از دردسر هایی است که همه ی ما حداقل یک بار تجربه کرده ایم و به دنبال تعمیرکار مختصص و با تجربه هستیم.

پیشنهاد ما به شما این است به جای مورد اطمینان و معتبر بروید. بدترین گزینه این است که به سراغ افراد گمنام غیرقابل ردگیری و غیرحرفه ای بروید گوشی شما را با خود ببرند و شما نمی دانید که گوشیتان را بعد از تعمیر کردن به شما باز می گردانند یا خیر؟

راه ساده و بی استرس این است که از تعمیرات موبایل در محل استفاده کنیم. این روش دردسرهایی مانند رفتن به تعمیرگاه را ندارد شما می توانید بالاسر سرویس کار باشید و شاهد همه مراحل درست کردن گوشی موبایل خود باشید. تا مبادا خطایی از او سربزند.

 

 مزیت های تعمیر موبایل در محل

واضح بودن هزینه تعمیر موبایل

صرفه جویی در وقت

انجام خدمات موردنظر شما

پیشیبانی خدمات مشتریان

کادری مجرب

عدم نیاز به رفتن تا تعمیرگاه

سوالی که برای همه پیش می آید: آیا ممکن است تعمیرکار دستگاه را با خود ببرد؟

اگر لازم به تعویض قطعه و تجهیزات حرفه ای تری باشد تعمیرکار با هماهنگی خود مشتری و تعمیرینو دستگاه را با خود به تعمیرگاه می آورد.

برای چه مشکلاتی به تعمیرکار نیاز پیدا خواهید کرد؟

هنگ کردن گوشی

مطالب زیر را از دست ندید!
بریک شدن چیست؟

تعویض قطعه ای در دستگاه

تعویض آی سی گوشی

شکستگی صفحه نمایش گوشی

ضربه خوردگی گوشی موبایل

بروز رسانی سیستم عامل گوشی موبایل

فلش کردن گوشی موبایل

داغ کردن گوشی

تموم شدن سریع باطری گوشی

عمل نکردن تاچ گوشی

رفع مشکل نرم افزاری

آب خوردگی گوشی موبایل

اسپیکر موبایل صدا نداشته باشد

و بسیار مشکلات دیگرکه برای گوشی موبایل شما  ممکن است رخ دهد.

بخشی از خرابی های گوشی موبایل ناشی از نقص در نرم افزار یا سیستم عامل موبایل شماست. نصب نرم افزار هایی که نامعتبر و ناخوانا برای دستگاه شما هستند که باعث کند شدن، هنگ کردن یا خاموش شدن ناگهانی و مکرر موبایل شما می شود.

بیشترین قطعه ای که نیاز به تعویض دارد باطری موبایل است.برای اینکه باطری گوشی موبایل عمر بیشتری داشته باشد، مواردی را باید رعایت کنید:

از کابل شارژر با کیفیت و اورجینال استفاده کنید.

از آداپتور اصلی شارژر استفاده کنید.

لازم نیست شارژ باطری خود را تا انتها پر کنید. 90% به بالا می توانید از شارژ بکشید.

زمانی که گوشی در شارژ است ازش استفاده نکنید.

اینترنت و بلوتوث گوشی خود را زمانی روشن کنید که به آن نیاز دارید.

اگر از اینترنت برای فرستادن متن فقط استفاده می کنید، نیازی به فعالسازی 4G ندارید.

نور صفحه نمایش را کم کنید و از نور محیط استفاده کنید.

گوشی خود را جاهای با دمای بالا و گرم قرار ندهید.

چه برند هایی در تعمیرینو تعمیر می کنند؟

سامسونگ

اپل

شیائومی

هواوی

ایسوس

ال جی

نوکیا

موتورولا

اچ تی سی

لنووا

سونی

 

مطالب زیر را از دست ندید!
مراحل مجوز برای تعمیرات موبایل

فعالیت های تعمیرات موبایل در محل

بکاپ گرفتن از اطلاعات

بروز رسانی اندروید یا ISO گوشی های اندرویدی یا آیفون

بروزرسانی نرم افزار های ویروس یابی

حذف فایل های مخرب

ریکاوری کردن گوشی موبایل

فلش کردن گوشی موبایل

خدمات نرم افزاری

همانطور که گفتیم این مسئله سپردن گوشی برای تعمیرات بسیار مهم است. این موضوع بسیار مهم تر از هزینه ای که می کنید است، زیرا اگر گوشی موبایل خراب تر از اینی که هست بشود شما بیشتر خسارات می بینید. باید نسبت به تعویض قطعات  اصلی گوشی بسیار حساس باشید چرا که قطعه تعویضی کارایی و کیفیت قطعه اصلی را نخواهد داشت. علاوه بر این ها مسائل امنیتی هم بسیار مهم است.

تعمیرینو با سابقه درخشان و دارای سرویس کاران حرفه ای و متخصص در تعمیر و سرویس دستگاه های دیجیتال و انواع تلفن همراه ، تبلت و لب تاپ دارد.

برای آسایش و  راحتی شما تعمیرینو روش ثبت درخواست تعمیرات موبایل به صورت غیرحضوری و تعمیر موبایل در محل را ارائه نموده اند. از جمله خدماتی که تعمیرینو انجام می دهد: تحویل فوری ، تعمیرات دقیق ، تیم باتجربه و هزینه معقول و به صرفه.

شما می‌توانید درخواستتان برای تعمیرات موبایل را در سایت تعمیرینو ثبت کنید و ببینید که چه متخصصانی برای انجام تعمیرات موبایل شما اعلام آمادگی می‌کنند.

پس سعی کنیم از گوشی های تلفن همراه خود به درستی استفاده کنیم تا نیاز کمتری به تعمیرات موبایل داشته باشیم اما در صورت نیاز هم می توانید از خدمات تعمیر موبایل در محل استفاده کنید.

 

 

 

 

 

 

ارسال نظر

Call Now