در حال بارگذاری

تعمیرات شبانه روزی موبایل
4.7/5 - (7 امتیاز)

تعمیرات شبانه روزی موبایل

طی سالهای اخیر با توجه به بالا رفتن قیمت گوشی های موبایل و افزایش تورم، تعمیر گوشی موبایل اهمیت بیشتری پیدا کرده است. تعمیرات موبایل می تواند شما را از خرید گوشی جدید بی نیاز کند و به صرفه جویی در هزینه ها کمک زیادی نماید، اما به شرطی که این کار را به افراد متخصص بسپارید. و خدمات تعمیرات شبانه روزی موبایل را به صورت شبانه روزی داشته باشید.

شاید بدترین گزینه برای تعمیرات موبایل اشخاص غیرقابل ‌ردگیری‌ هستند که موبایل شما را با خود می‌برند و شما نمی‌دانید که به کجا میروند وگوشی خود را از دست می دهید. نمونه‌های سوء استفاده از اطلاعات موجود در گوشی‌های موبایل هر روزه در شبکه‌های اجتماعی و اخبار ذکر می‌شوند و این امر باید ما را نسبت به اینکه موبایل خود را برای تعمیرات آن به چه کسی می‌سپاریم، حساس‌تر کند.

حال راه حل آن چیست؟برای حل این مشکل باید چه کرد؟

راهی ساده و آسان این است که برای تعمیر موبایل از تعمیرات موبایل در محل استفاده کنیم. این امر هم در وقت شما صرفه جویی می کند هم دردسر و مشکل رفتن به یک تعمیرگاه موبایل یا نمایندگی مطمئن و حرفه ایی را از شما می گیرد، و خیلی راحت می توانید بالا سر متخصصی که برای تعمیر موبایل شما آمده است حضور داشته باشید و ببینید چه عملیاتی برای تعمیر موبایل شما انجام می دهد یا لازم است چه قطعاتی را عوض می‌کند و یا احیاناً به سراغ اطلاعات شخصی شما نمی رود و حریم شخصی شما را حفظ می‌کند. اگر مشکلی برای موبایلتان در طی روز اتفاق بیافتد می توانید به سرعت آن را تعمیر کنید در این صورت خوش شانش هستین. اما اگر در ساعات پایانی شب و یا نیمه شب این مشکل برایتان پیش بیاید چه باید کرد؟

مطالب زیر را از دست ندید!
10 عامل مهم در خالی شدن باتری موبایل

علاوه بر این بسیاری از افراد کسب و کارشان وابسطه به موبایل و یا لپ تاپ میباشد و خرابی این دستگاه ها میتواند باعث مختل شدن عملیات کاریشان بشود و سبب ایجاد ضرر شود. در چنین مواقعی شما نیاز به یک متخصص دارید که تعمیرات شبانه روزی موبایل انجام دهد.

تعمیرات شبانه روزی

در مجموعه تعمیرینو، انواع خدمات و تعمیرات شبانه روزی موبایل انجام می شود. از تعویض touch  و lcd  و glass تا تعویض قطعات خراب مانند باتری ،برد که با کیفیتی بالا و قیمتی مناسب در اختیار شما گذاشته می شود و به راحتی می توانید مشکلات موبایل خود را به متخصصان تعمیرات موبایل بسپارید .

 همه ی ما از گوشی موبایل استفاده می کنیم و قطعا زمان هایی برامون پیش آمده که با مشکلاتی در رابطه با گوشی موبایل برخورد کرده باشیم بعضی از این مشکلات و سرو کله زدن با آن سخت و دشوار است و کارایی دستگاه ما را مختل می کند. تعمیرات گوشی های اندروید به دو دسته سخت افزار و نرم افزار تقسیم می گردد. قطعاتی مانند پردازنده ها CPU، واحد پردازش مرکزی GPU یا واحد پردازش گرافیکی، باتری، ال سی دی، دوربین از سخت افزارهای مهم موبایل است که پس از مدتی خراب شده و نیاز به تعمیر پیدا می کنند.

مشکلات سخت افزاری در گوشی های اندروید بسیار رایج بوده است. در بسیاری از وقت ها  کاربران با مشکلاتی مانند کاهش سرعت پردازنده داده ها و بروز مشکل در قسمت سخت افزاری گوشی اندرویدی مواجه هستند.

این مشکلات و ایرادات سخت افزاری بر روی عملکرد و کارکرد بهینه گوشی هوشمند به صورت مستقیم تاثیر دارد. به طور مثال با خراب شدن تاچ و ال سی دی عملا دیگر نمی توان با دستگاه کار کرد، یا در صورت خراب شدن مدار رادیویی و قطع شدن آنتن نمی توان با موبایل مکالمه ای انجام داد. بنابراین وجود مشکلات سخت افزاری کارکرد دستگاه را با مشکل روبه رو خواهد کرد.

مطالب زیر را از دست ندید!
تعمیر موبایل در محل

مشکلات سخت افزاری گوشی اندروید

در بخش سخت افزاری موبایل مشکلاتی وجود دارد که با وجود آنها عملکرد بخش یا تمامی قسمت های گوشی با مشکلاتی مواجه می شوند و موبایل عملکرد صحیحی و درستی نخواهد داشت. این مشکلات بنا به دلایل مختلفی به وجود می آید، عمر زیاد قطعات، ضربه خوردن به گوشی موبایل، اتصالات برقی، استفاده نادرست از گوشی تلفن همراه و … می تواند از مهم ترین دلایل به وجود آمدن این مشکلات در موبایل باشد.

مشکلاتی که حداقل هر کدام از ما یک بار آن را تجربه کرده ایم کاهش سرعت گوشی و پر شدن حافظه دستگاه است که از مهمترین مشکلات کاربران در این بخش تلقی می گردد. عدم کارکرد صحیح اپلیکیشن ها در بروز این مشکل تاثیرگذار است.

ده مشکل رایج گوشی های موبایل

  •  مشکل خالی شدن شارژگوشی
  • مشکل شارژ نشدن گوشی موبایل
  • تایپ اشتباه کلمات
  • باز شدن خودکار برنامه ها
  • شکستن صفحه نمایش
  • درست کار نکردن دوربین
  • از کار افتادن گوشی در اثر آب خوردگی
  • مشکل همگام سازی گوشی
  • مشکل کم شدن سرعت گوشی
  • رفع مشکل شارژ نشدن موبایل
  • تعمیر مشکل عدم خوانش سیم کارت در موبایل

برای راحتی ورفاه حال شما میتوانید به صورت 24 ساعته شبانه روزی سوالات و مشکلاتتان را با ما در میان بگزارید.

 

 

 

1 نظر

ارسال نظر

Call Now