در حال بارگذاری

تعمیر دوربین گوشی سامسونگ
Rate this post

تعمیر دوربین گوشی سامسونگ در بیشتر موبایل یکی از پر کاربرد ترین اجزا در گوشی ها هستند و با امروزه استفاده از دوربین موبایل گوشی های هوشمند که بسیار پر کاربرد است به طوری که با اطمینان حاصل خاطر می توان گفت در سطح عکاسی های روزمره و غیر حرفه ای جای دوربین های عکاسی را گرفته است. و مشکلات دوربین های موبایل می تواند ناشی از نرم افزار ها یا مشکلات سخت افزاری باشد. و بی تردید کاربر تنها به دنبال حل کردن معضل است تا بتواند کار های روزانه اش را به سهلوت پیش ببرد و حتی بتواند استفاده های حرفه ای تری از آن داشته باشد اما توجه داشته باشید که تعمیر قطعه دوربین امری بسیار بسیار حساس است که مستلزم آن است  که چند نکته مهم را حتما رعایت کنید.

در تعمیر دوربین گوشی سامسونگ قبل از هر چیزی ارزیابی کردن معضل دوربین گوشی سامسنوگ بسیار نکته مهم و دقیق است. اگر تعمیر کار عیب و نقص دوربین گوشی را در جای اشتباهی تشخیص دهد نه تنها مشکل به قدرت خود باقی می ماند زیرا  مشکل دیگری نیز به وجود خواهد آمد. و اطمینان از نبود پیدایش این جریان تنها با مراجعه به یک مرکز تعمیر موبایل مشروع و استاندارد حاصل می شود. مرکز تعمیر تعمیرینو پایبند به حل معضلات دقیق گوشی موبایل سامسونگ شما در پایین ترین زمان و با بالاترین کیفیت است.

تعمیر کردن دوربین گوشی سامسونگ

چند نکته مهم در تعمیر دوربین گوشی سامسونگ

از نکات مهم در تعمیر دوربین گوشی سامسونگ عیب یابی دقیق از دستگاه است. عوامل تاثیر گذار بر روی کارکرد دوربین در دو گروه نرم افزاری و سخت افزاری دسته بندی می شوند. تشخیص علت اختلال یکی از مهم ترین نکاتی است که در تعمیر دوربین گوشی که باید به آن دقت کافی را داشته باشید. در صورتی که نرم افزاری و یا سخت افزاری بودن اختلال به درستی مشخص نشود تمام تعمیرات بی نتیجه بوده و دوربین گوشی همواره با معضل رو به رو خواهد شد.

مطالب زیر را از دست ندید!
تعمیر شارژر موبایل

متخصصان مفرد تعمیرات تخصصی موبایل  با عیب یابی و نقص های دقیق دلیل اختلال دوربین را ارزیابی می کنند و در کمترین زمان آن را حل و فصل می کنند. نکته ی دیگر مهم بعدی با بهره گیری از دوربین و یا لنز اصل برای گوشی های موبایل مناسب می باشد. و در صورتی که از نمونه ی فِیک و نا مرغوب استفاده کنید سطح لنز دوربین در کوتاه ترین مدت دچار خط و خش شده و عکس های با وضوح با دوربین گوشی را بی کیفیت می کند. برای همین توجه بر این داشته باشید برای تعمیر دوربین گوشی سامسونگ تنها به مرکز رسمی خدمات تعمیرینو که برای تعمیرات موبایل است مراجعه کنید. با استفاده از قطعات اصل و اورجینال در این واحد برای شما حتما عرضه می شود.

 

بعضی از مشکلات قابل تعمیر دوربین گوشی سامسونگ

صدمه زدن به لنز

از مهم ترین آسیب هایی که حداکثر تعمیرکاران در تعمیر دوربین گوشی موبایل متلفت آن می شوند مرتبط به لنز دوربین آن می باشد.  چنانچه که می دانید ، لنز دوربین یکی از بخش های آسیب پذیر این دستگاه بوده و امکان ضربه و یا خش خوردن آن بسیار زیاد می باشد. آشکار است که در صورت تولید هر یک از این نوع مشکلات گفته شده که برای لنز ، و کارکرد دوربین دچار معضلاتی خواهد شد.

نفوذ ذرات مایعات به داخل دوربین

نفوذ ذارت مایعات به داخل دوربین ، پیشامدی است که می تواند برای دستگاه می تواند بسیار ریسک داشته باشد. حتی در مواردی که امکان این را دارد که دوربین گوشی را به کلی از کار بیندازد. به همین خاطر توصیه می شود که در صورت نفوذ آب و هر نوع مایعات دیگر به این قطعات ، در اسرع وقت متناسب به تعمیر دوربین گوشی سامسونگ خود راه چاره کنید.

مطالب زیر را از دست ندید!
بریک شدن چیست؟

کثیف شدن لنز

از دیگر مساله ای که ممکن است در عملکرد دوربین موبایل مشکل ایجاد کند ، آلودگی لنز این دستگاه می باشد. وجود لکه و گرد و غبار در لنز ، باعث کمتر شدن کیفیت تصویر ها شده و بهتر است از پیدایش آن جلوگیری شود.

فلش کردن گوشی

در بسیاری از موارد ها ، بعد از بررسی دقیق دستگاه در مراکز تعمیرات تخصصی گوشی ، متوجه این بخش می شویم که وقتی گوشی موبایل قبلا فلش شده است. نکته ای در آن وجود دارد که نباید از یاد ببریمو این است که یکی از اولین آثار فلش کردن گوشی های هوشمند ، ایجاد اختلالات در دوربین آن ها می باشد. زیرا  در صورت انجام عمل این کار ، حتما این مورد را مد نظر خود داشته باشید.

تعمیر دوربین گوشی ها

حذف کردن برنامه های غیر الزامی دوربین

یکی از روش های موجود برای عوض کردن دوربین گوشی حذف برنامه های جانبی دوربین می باشد. برنامه های جانبی دوربین را حتما بررسی کنید و با انتخاب برنامه های غیر الزامی آن ها را حذف کنید. نسخه سیستم عامل گوشی را آپدیتکنید. تا اگر آپدیتی برای برنامه دوربین وجود داشته باشد از آن به منظور رفع معضل استفاده شود. و گاهی اوقات این امکان را دارند باگ های کوچک با بروزرسانی رفع شود.

برای آپدیت کردن برنامه ها و اپلیکیشن ها از گوگل پِلِی استفاده کنید. به منظور بروزرسانی در گوگل پِلِی بر روی گزینه همبرگری در منو تنظیمات کلیک کرده و گزینه برنامه ها و بازی ها را انتخاب نمایید. بعد بر روی گزینه آپدیت کلیک کنید.

مطالب زیر را از دست ندید!
تعمیرات سخت افزاری گوشی سامسونگ

ارسال نظر

Call Now