در حال بارگذاری

تعمیرات سخت افزاری گوشی سامسونگ
Rate this post

گاهی مشکلات پیش آمده است که در گوشی های هوشمند در نتیجه ی اختلالات سخت افزاری است. حل مشکلات سخت افزاری مستلزم حرفه بسیار بالا و با استفاده از تجهیزات اصلی و با کیفیت است به خصوص گوشی های سامسونگ مدرن از جمله گلکسی S8 و S9 که با تکنلوژی های خیلی سخت ساخته شده اند و تعمیرات آنها نیازمند دقت و تبحر بسیار بالایی است در غیر این صورت مشکلات همیشگی را در پی خواهد داشت. مرکز تعمیرینو با کمک متخصصان مجرب به دنبال آن است که علاوه بر تحقیق بلکه به اهدافی در زمینه تعمیرات تخصصی موبایل متناسب به آموزش تعمیرات موبایل نیز اقدام می کند.

در مرکز تعمیرات تعمیرینو شما امکان این را دارید که با اطمینان خاطر نسبت به حل اختلالات سخت افزاری گوشی موبایل سامسونگ خود اقدام کنید. از جمله خدمات عرضه شده در زمینه سخت افزاری عبارت اند از؛ معضل صدای اسپیکر ، مشکل هنگ و تنظیم مجدد ، تست تغذیه قطعات جانبی ، شوک دادن باطری موبایل ، حل عیب و اختلال پرش صفحه نمایش ، و رفع ایراد مشکل ویبره ، تعمیر تاچ لمسی ، عوض کردن هارد گوشی ، ترمیم بوت گوشی ، تعویض گلس گوشی و غیره.

قاعدتا الزامی است این نکته مهم را معطوف داشته باشید که گوشی های سامسونگ فقط به دلیل تکنلوژی گسترده و پیشرفته آنها در برابر کیفیت بالایی که دارند درصورت وجود معضل بسیار حساس هستند و حل اختلال آنها مستلزم تشخیص درست و انجام تعمیرات توسط یک مرکز استاندارد است که مهارت بالایی در این حیطه داشته باشد. ما در مرکز تعمیرات تخصصی تعمیرینو به شما اطمینان خاطر می دهیم که با بکارگیری متخصصان و سرشناسان مجرب و دارای مدارک با اعتبار متناسب به حل معضل موبایل سامسونگ شما در کوتاه ترین زمان ، و با بالاترین کیفیت و به صرفه ترین قیمت اقدام می کنیم.

مطالب زیر را از دست ندید!
ابزارهای تعمیرات موبایل

تعمیرات سخت افزاری گوشی سامسونگ

تعمیرات سخت افزاری گوشی سامسونگ (تعمیر هارد)

هارد گوشی سامسونگ یکی از متداول ترین و حساس‌ ترین قطعه این دستگاه متناسب به ضربه است. برای همین وارد شدن ضربه شدید به موبایل سامسونگ سبب خرابی هارد در این دستگاه می‌ شود. بلکه آبخوردگی و کم و زیاد شدن برق هم دیگر عامل هایی هستند که سبب خرابی هارد موبایل می‌ شوند. مرکز تعمیرات تخصصی خدمات تعمیرینو خدمات ارزیابی اطلاعات از دست رفته هارد موبایل سامسونگ و همچنین برگرداندن اطلاعات هارد گوشی سوخته این دستگاه را به کاربران عرضه می‌ کند.

از نشانه های خرابی هارد موبایل می‌توان به عنوان خاموش شدن گوشی خاموش روشن شدن بی وقفه گوشی و هنگ کردن آن اشاره نمود. حتی زمانی که اوقات خرابی هارد موبایل سبب بالا نیامدن گوشی و متوقف شدن آن بر روی لوگوی سامسونگ می‌ شود. در صورتی که با هر یک از این اختلالات در موبایل سامسونگ روبرو شدید بهتر است این دستگاه را جهت نقص و عیب‌ یابی و تعمیر هارد گوشی به مرکز های تعمیرات موبایل سامسونگ بسپارید.

 

تعمیر برد موبایل سامسونگ

برد گوشی سامسونگ مانند مادربرد لپ تاپ و کامپیوتر ، بخش اصلی و بسزای مهم گوشی بوده است که از طریق همه ی قطعات ، پردازش‌ های معطوف را انجام می‌ دهند. به عبارت دیگه ایی تمامی تجهیزات با برد اصلی در ارتباط هستند و این قسمت در پردازش اطلاعات هر بخش را به قطعات انتقال داده می شود. و هر گونه اختلال در میانه برد گوشی می‌تواند عملکرد کلی دستگاه را با معضل روبرو کند. و روی برد قطعات های متفاوتی قرار گرفته می شود که می‌ توان به آی سی تغذیه ، هارد ، حافظه پردازنده ، چیپست و غیره اشاره داشت.

مطالب زیر را از دست ندید!
تعمیر برد گوشی

عامل های مختلفی که امکان این را دارد سبب دچار اختلالات در این قطعات شده و همینطور تعمیر برد را در پردازنده های مختلف به دنبال داشته باشند. ضربه فجیه خوردن گوشی و رخنه کردن رطوبت به آن در داخل گوشی به دو استدلال اصلی در خرابی برد گوشی سامسونگ است. برای همین خاموش و روشنی الکتریکی نیز در بعضی از مواقع تاثیر های نا مساعدی بر روی برد خواهد داشت و باعث معضل در بخش‌ های متفاوت آن می گردد. در چنین حالاتی تعمیرات برد جریان دوری ناپذیر است. متخصصان با بهره گیری از دستگاه ها و پرندازنده های پیشرفته عمل به تعمیر برد موبایل خواهند کرد.

تعمیرات سخت افزاری گوشی سامسونگ

تعمیر دکمه پاور موبایل سامسونگ

از متداول ترین علت خرابی دکمه خاموش و روشن کردن موبایل سامسونگ می‌ توان به وارد شدن ضربه به این دستگاه ، سبب شکستگی آن یا آب خوردگی موبایل سامسونگ اشاره نمود. از این‌ رو در بعضی از مواقع می‌ توان با تعمیر دکمه پاور گوشی سامسونگ معضل آن را برطرف کرد اما گاهی اوقات میزان ضربه وارد شده به طوری است که تعمیرکاران مجبور به عوض کردن دکمه پاور موبایل سامسونگ خواهند شد.

مرکز های تعمیرات موبایل سامسونگ یکی از عناوین و حرفه‌ای‌ ترین مرکز در زمینه های تعمیرات گوشی سامسونگ ، خدمات مربوط به عوض یا تعمیر دکمه پاور گوشی سامسونگ را به کاربران عرضه می‌ دهد. از این‌ رو اگر شما هم با اختلالاتی که در دکمه پاور گوشی خود از جمله: ضخیم شدن دکمه پاور یا عمل نکردن آن رو به رو شدید ، تعمیر یا تعویض این قطعات را به مرکز های تعمیرات تخصصی موبایل بسپارید. همینطور برای درخواست تعمیر گوشی میتوانید در قسمت تماس با ما برای درخواست تعمیر و در بخش درباره ما برای اطلاعات بیشتر همراه باشید و همینطور میتوانید به صفحه اینستاگرام تعمیرینو مراجعه کنید

مطالب زیر را از دست ندید!
مراحل مجوز برای تعمیرات موبایل

ارسال نظر

Call Now