در حال بارگذاری

3.6/5 - (11 امتیاز)

از مشکل باز شدن خودکار برنامه‌ های گوشی سامسونگ مطلوب است بر این که بر سیستم عامل اندروید گوشی خود تسلط این را داشته باشیم و بدانیم که چه برنامه هایی در کجا و چه موقعی باز می شوند. اما انجام دادن این کار امکان این را دارد که  خیلی سهلوت نداشته نباشد. در این بخش از تعمیرینو به معرفی راه های جلوگیری از باز شدن برنامه های خودکار اندروید برای مدیریت مناسب تر حافظه اصلی و باتری گوشی خواهیم پرداخت. سیستم عامل های اندروید هممانند سیستم عامل ویندوز این خاصیت را دارد که تا اپلیکیشن‌ها و بستر های نرم افزاری خاصی را در حین راه‌اندازی کرذن آن را اجرا کند.

مشکل باز شدن خودکار برنامه‌ های گوشی سامسونگ از جمله دیگر مشکلات معمولی گوشی موبایل است که بسیار وقت گیر و آزار دهنده بوده و کاربر های بسیاری با آن مواجه می‌ شوند. در صورتی‌ که با این معضل رو به‌ رو هستید و موقع کار کردن با گوشی سامسونگ به‌ صورت خودکار با برنامه‌ های گوشی باز می‌شود احتمالا بر اینکه گوشی شما ویروسی‌ شده و می‌ بایست متناسب به پاک کردن حافظه گوشی از ویروس اقدام کنید و اپلیکیشن یا فایل تخریب کننده ایی که منجر به بروز این مشکل شده است را بررسی دقیق و پاک‌ کنید.

مشکل باز شدن خودکار برنامه‌ های گوشی سامسونگ از تنظیمات و قسمت های داخل برنامه و یا هنگام وجود ویروس در برنامه‌ های دیگه انجام می‌شود. برای بررسی و حل کردن این معضل در گوشی‌ های موبایل سامسونگ:

  • برنامه‌ های داخل خود گوشی را بروز رسانی کنید.
  • برنامه‌ های دیگر خود را از منابع اعتبار دار هم چون از برنامه گوگل پلی استور دانلود کنید.
  • از یک آنتی ویروس پُر قدرت در گوشی ها استفاده کنید.
مطالب زیر را از دست ندید!
تعمیر باتری موبایل

رفع مشکل باز شدن خودکار برنامه‌ های گوشی سامسونگ , حین متوقف شدن

چگونه توانستن برنامه های اندروید که توسط خودشان متوقف گردد:

در این قسمت از خدمات تعمیرینو که بسیاری از برنامه ها مایل به شروع خودکار دارند و بدون اجازه شما به طور اتوماتیک باز می شوند. اما در عین حال ممکن است دیگر نیازی به این برنامه ها نداشته باشید و قادر خواهید بود تا این برنامه ها را بعد از شروع کردن ببندید. و موقعی که این برنامه ها بدون استفاده در پس زمینه شما باز می شوند، موجب پر جنب و جوش حافظه اصلی گوشی و در نتیجه باعث آروم و کند شدن آن می شوند همینطور امکان این را هم دارند که خود باعث ایست کردن نیز بشود. به علاوه مصرف باتری نیز هم خیلی زیاد می شود که موضوع خوش آیندی هم به حساب نمی آید . در ادامه این مقلات علاوه بر بهترین روش های جلوگیری کردن از باز شدن و بستن برنامه های اندروید در پس زمینه را خواهیم پرداخت.

متوقف کردن اجرای اتوماتیک به برنامه ها توسط Dozing(دویدن) اندروید

از نسخه این قسمت از گوشی اندورید یعنی اندروید مارشمالو در گوشی های سامسونگ، قابلیت بهینه سازی بیشتری را می تواند به اندروید اضافه کند . استفاده از این خاصیت ، باعث این می شود که بعضی از برنامه های کاربردی مثل GPS، اتصال به شبکه، وای فای و.. هنگامی که صفحه نمایش گوشی حالت خاموش است، غیر فعال شوند که به تدریج با روشن شدن صفحه گوشی این برنامه ها شروع به کار کردن می کنند

مطالب زیر را از دست ندید!
تعمیر باتری موبایل

و برای جلوگیری کردن از اجرای خودکار برنامه ها در اندروید نیز می توانید از این گزینه ها هم استفاده کنید . برای تنظیم این که کدام از برنامه ها از عملکرد Doze در اندروید استفاده می کنند به قسمت تنظیمات بروید. و سپس به قسمت Power رفته و گزینه بهینه سازی باتری را بزنید. حالا می توانید برای برنامه ای را که می خواهید در زمان خاموشی صفحه غیر فعال شود را انتخاب کنید و بهینه سازی را بزنید.

استفاده از برنامه های کمکی برای بستن برنامه های پس زمینه اندروید

اگر قصد این را که در مقابله با برنامه هایی که قرار است توسط خودشان اجرا بشوند ، تعرض آمیز تر عمل کنید، و شما می توانید با استفاده از برنامه هایی که به منظور جلوگیری از اجرای برنامه در بک گراند اندروید ساخته شده اند استفاده کنید. البته اگر دستگاه شما روت شده باشد، نتیجه های بهتری قرار خواهد گرفت زیرا کنترل بیشتری بر روی دستگاه خود خواهید داشت.

برنامه Greenify(سبز کردن) از جمله اپلیکیشن های مرغوب در زمینه مدیریت و برنامه های بک گراند اندروید است. این برنامه برای دستگاه های روت نشده ارزنده است. این برنامه عملکردی شبیه همان حالت Doze اندروید دارد. که اگر شما گوشی خودتان را روت کرده اید، استفاده از برنامه All-in-One Toolbox(همه در یک جعبه ابزار)  را به شما پیشنهاد داده می شود . که این برنامه قابلیت های بسیار و با خاصیتی را دارد که با استفاده از سرعت بوت می توانید برنامه های دیگری را برای راه اندازی کردن کنترل کنید.

مطالب زیر را از دست ندید!
تعمیر باتری موبایل

در این بخش از این راه اندازی شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر از عملکرد روت برای پس زمینه های اندرویدی در صفحه اینستاگرام تعمیرینو و برای تعمیرات و خدمات و اطلاعات بیشتر در قسمت تماس با ما و درباره ما در ارتباط باشید

2 نظرات

ارسال نظر

Call Now