در حال بارگذاری

تعمیر دکمه پاور گوشی سامسونگ
2.4/5 - (5 امتیاز)

از تعمیر دکمه پاور گوشی سامسونگ که از مهم ترین و متدوال ترین از قسمت های گوشی می باشد که اگر خراب شود حدودا  همه چیز در برنامه های گوشی به هم می ریزد. در اصل اگر نتوانید گوشی موبایل خودتان را روشن کنید قاعدتا از هیچ توانایی ها در گوشی خود نمی توانید استفاده کنید. جز این که موقع خوردن زنگ گوشی و روشن شدن صفحه لمسی نمایش بتوانید فقط قفل گوشی را باز بکنید اما در هر صورت و موقعیت با خاموش شدن صفحه نمایش دوباره درگیر این معضل می شوید اما بدون این که دکمه پاور چطور موبایل را روشن بکنیم. در این مطالب قصد این را داریم که در همه ی راهکار هایی را که در مورد خراب شدن دکمه پاور گوشی بررسی دقیق کنیم.

در این واسطه اگر گوشی شما اندرویدی است ، لازم بر این است که آن را یک حتما خاموش و روشن کنید. و اگر این که گوشی شما روشن است، و فعالسازی آن به همین راحتی است. برای این کار مستلزم بر این است که گوشی خود را به وسیله ی یک کابل USB به یک شارژر و یا یک کامپیوتر متصل کنید، و از کسی بخواهید که با گوشی شما تماس بگیرد. و در همین صورت اگر دکمه ی دوربین یا camera را در گوشی خود به صورت جدا دارید آن را بزنید.

و در انجام این فرآیند باعث اکتیو و یا فعال سازی مجدد گوشی و تلفن همراه شما خوهد شد و در آخر پس از این اقدام می توانید دوباره از تلفن همراه خود استفاده و بهره خاصی را ببرید. البته به قاطعیت این عملکرد ها به عنوان گزینه ای ناپایدار درخواست داده شده است. که  بدون شک برای پس فرستادن کارایی موبایل لازم بر این است که در خصوص تعمیر دکمه پاور گوشی سامسونگ اقدامی انجام دهید.

مطالب زیر را از دست ندید!
هنگ کردن موبایل

تعمیر دکمه پاور گوشی سامسونگ

رفع و تعمیر پاور گوشی سامسونگ

در قسمت های تعمیرات موبایل از انجام فرآیند های ذکر شده همیشه به همین راحتیا نیست. در صورتی که گوشی شما در حالت خاموش باشد کار شما بسیار مشقت بار خواهد بود. البته بعضی از اپلیکیشن ها فقط به عنوان جایگزین دکمه ی پاور قابل بارگزای هستند و به کاربر این امکان را به آنها می دهند تا بدون استفاده از دکمه ی پاور دستگاه خود را روشن و خاموش کنند

خب همان طور که در بخش بالا اشاره نموده ایم برای حل مشکلات و تعمیر دکمه پاور گوشی سامسونگ در خدمات تعمیرینو راه حل های متفاوتی و البته سهولت وجود دارد:

گوشی خود را یک بار خاموش و روشن کنید

خاموش و روشن کردن گوشی اولین راه حلی است که برای حل خیلی از معضلات این دستگاه مورد استفاده قرار گرفته و در اکثر های موارد هم نتیجه ی مطلوبی می باشد. در همین حالت می توانید با برقراری تماس با گوشی ، اتصال آن به کامپیوتر یا لپ تاپ با استفاده از دکمه ولوم و همینطور با استفاده از وسایلی مثل خلالی دندان متدرجا گوشی سامسونگ خود را درست و راه اندازی بکنید. و در بسیاری از موارد با ابتکار عمل این کار مشاهد رفع معضل دکمه پاور گوشی سامسونگ خود خواهید شد.

نصب نرم افزارهای مرتبط

هنگامی که دکمه پاور خراب می شود و عملی را انجام نمی دهد ، می توان با استفاده از بعضی از نرم افزار های به خصصوص ، از دکمه های دیگر به جای آن استفاده می شود. یعنی این که شما می توانید با نصب کردن بعضی برنامه ها کاری انجام بدهید که دکمه های دیگه گوشی شما به جای پاور عمل کنند. در بررسی دقیق و ادامه مطالب تعمیرینو می توانیم برنامه هایی را معرفی می کنیم که این نرم افزار ها می توانند دکمه ی ولوم اسمارت فون یا گوشی های هوشمند را به پاور تبدیل بکنند . برای همین با نصب کردن یکی از این برنامه های کار گشا به همین سهولت می توانید معضل دکمه پاور گوشی سامسونگ خود را برطرف کنید.

مطالب زیر را از دست ندید!
تعمیر دوربین گوشی سامسونگ

تعمیر دکمه پاور گوشی سامسونگ

روشن کردن گوشی با دکمه Bixby هنگام خرابی دکمه پاور گوشی سامسونگ

اکتیو شدن گوشی سامسونگ هنگامی که دکمه ی پاور خراب باشد راحت تر از روشن کردن گوشی های دیگه ایی است. گوشی های قدیمی سامسونگ که دکمه ی هوم یا خانه دارند، به سادگی روشن می شوند اما در مورد گوشی های جدید سامسونگ مانند اس 8 و نات 8 که دکمه ی هوم آن ها حذف شده ، می توانید از دکمه Bixby  استفاده کنید. که فقط برای روشن کردن گوشی سامسونگ بدون دکمه پاور است ، و تنها کافیست دکمه Bixby را فشار دهید و سپس دکمه افزایش ولوم را هم نگه دارید. زیرا که در گوشی های نسخه قدیمی سامسونگ حتما دکمه بیکسبی را با دکمه ی کاهش ولوم نگه بدارید.

در آخر اگر به این نتیجه ایی رسیدید که با هیچ یک از راه های درخواستی امکان استفاده از دکمه ی پاور گوشی وجود ندارد ، بهترین راه حل مراجعه کردن به یک تعمیرکار تخصصی است.  تعرفه تعمیر دکمه خاموش روشن گوشی های متفاوت ، با یکدیگر مغایرتی دارد اما در کل تعرفه بسیار زیادی را قرار نیست پرداخت کنید. و همینطور برای اطلاعات بیشتر در قسمت درباره ما و برای درخواست تعمیر گوشی در قسمت تماس با ما در ارتباط باشید

ارسال نظر

Call Now