در حال بارگذاری

تعمیر تاچ گوشی سامسونگ
Rate this post

تعمیر تاچ گوشی سامسونگ که یکی دیگر از مشکلاتی که کاربران گوشی‌ های هوشمند سامسونگ ممکن است با آن مواجه شوند ایراداتی است که در خصوص کارکرد تاچ گوشی‌ های هوشمند است. مرکز تعمیرات تعمیرینو در عرضه این خدمت نیز متخصصان کار با تجربه ای را دارد که شما می توانید جهت رفع معضلات تاچ گوشی تان به آنها رجوع کنید. اگر تا به حال با این مشکل مواجه شده باشید امکان این را دارد که برای رفع آن احتمال دارد که دارای هزینه های اضافی شده باشید زیرا قیمت تصویب شده و مشخصی را برای تعمیر آن وجود ندارد. برای همین موضوع دیگر از این عملکرد به کار بردن قطعات بی خاصیت و  فِیک موقع تعمیرات است که فقط تنها در صورت مراجعه به مرکز های مجاز و معتبر می توانید در این بخش اطمینان حاصل خاطر را داشته باشید.

در بخش تعمیر تاچ گوشی سامسونگ پیش از آنکه وارد بخش تخصصی بحث شویم ، شاید برایتان جالب باشد که بدانید تعمیر ال سی دی و تاچ گوشی های موبایل بهتر از تعمیری است که در این ابزارک ها مورد انجام قرار می گیرد. قاعدتا هم تعمیر و تعویض این قطعه به دلیل خورد شدگی ال سی دی یا گلس روی آن انجام گرفته می شود که می‌ تواند عدم از وارد شدن ضربه محکم به دستگاه یا فشار های نا خواسته به آن باشد. البته در بعضی از شرایط ها دیگر هم ممکن است دلایل مختلفی از جمله آب خوردگی و غیره منجر به از کار افتادن صفحه ال سی دی گوشی شوند.

مطالب زیر را از دست ندید!
تعمیرات نرم افزاری گوشی سامسونگ

در برخی از شرایط هم واقعا کاربر ها نقش به سزایی در خرابی و نقص این قطعات را ندارد و قطعات ذکر شده به طور خودکار و  همینطور به مرور زمان دچار معضل و از کار خواهد افتاد .

تعمیر تاچ گوشی های سامسونگ

از قطعات تعمیر تاچ گوشی سامسونگ

خیلی از اشخاص این فکر را می کنند که صفحه ال سی دی گوشی موبایل فقط از یک لایه به نام تاچ و چراغ هایی تشکیل می‌ شوند که ال سی دی نام دارد اما در حقیقت اینطور نیست اما پیش از این که در مطالب بیان کامل و قطعات صفحه ال سی دی گوشی موبایل و انواع تعمیر آن ها در ارتباط با قطعاتی که در گوشی های موبایل بکار رفته‌ شده است که این موضوع را در توضیحات قبل بحث کرده بودیم که به طور قطعی ال سی دی و صفحه موبایل ها شامل چند عضو یا قسمت اصلی خواهد شد که در قبال یک مجموعه بررسی دقیق شده. روی قاب گوشی کامل نصب شده است و با کابل هایی با ارتباط و ما بین آن ها و مادربرد گوشی برقرار می‌ شود.

چند قطعه‌ اصلی که از بخش های تشکیل دهنده صفحه ها و ال سی دی گوشی های موبایل هستند به ترتیب شامل گلس ال سی دی ، تاچ یا دیجیتالیزر ، درگاه ال سی دی ، چراغ های ال سی دی و قاب ال سی دی می‌ شوند. شرکت های سازنده ال سی دی موبایل این چند قطعه را در موقع ایجاد محصول بر روی هم پِرِس کرده و در آخر در قالب یک عضو به صورت یکنواخت و کم حجم عرضه می‌ کنند که ما آن را به عنوان نام تاچ و ال سی دی می‌ شناسیم . پس اگر از نظر شیوه فنی و با جزئیات بسیار به ال سی دی و صفحه های گوشی های موبایل دقیق نگاه کنیم ، این قطعات شامل پنج عضو مختلف می‌شود که به صورت انباشته و خیلی فشرده در قبال یک عضو تابیده شده‌ است.

مطالب زیر را از دست ندید!
گوشی شیائومی | پرفروش ترین برند موبایل سال 2021

تعمیر تاچ گوشی سامسونگ

 چرا هزینه های تعمیرات و تعویض انقدر بالاس؟

صفحه ال سی دی گوشی سامسونگ و بعضی از برند ها همیشه یکی از تجملی ترین قطعات این ابزارک ها بوده است. و دلیل این امر باعث مشخص شدن کامل بودن آن است اما متاسفانه هزینه ایجاد صفحه ال سی دی گوشی ها با توجه به لطافتی که در آن ها بکار گرفته شده است بسیار بالاست و این مسئله باعث این می‌ شود که کاربر برای خرید یک صفحه ال سی دی اصل و لازم بر پرداخت هزینه اضافی شود. و از سوی دیگر پاداش تعمیرکار های گوشی هم بر روی هزینه های آخرین اضافه می‌ شود و در نتیجه هزینه بیهوده ایی برای تعمیر ال سی دی موبایل  و صفحه آن پرداخت خواهد شد.

اما بحث دیگری هم در این میانه و در چند سال پیش منتهی به زیاد شدن هزینه های تعمیر صفحه ال سی دی گوشی های موبایل شده است که مرتبط با بزرگ تر شدن اندازه ال سی دی و همچنین افزایش کیفیت آن ها در گوشی های موبایل خوهد شد. و قاعدتا و هر چقدر اندازه ال سی دی یک گوشی بزرگ تر باشد، هزینه ایجاد آن هم خیل زیاد خواهد بود. و بعد از این مسئله و افزایش مقیاس و اندازه ال سی دی گوشی های موبایل هم در  چند سال پیش هم سبب زیاد شدن در هزینه تعمیر ال سی دی و تاچ گوشی بسیار تاثیر گذار واقع شده است.

 

 

ارسال نظر

Call Now