در حال بارگذاری

تعمیرات نرم افزاری گوشی سامسونگ
5/5 - (1 امتیاز)

همه ی ما می دانیم که سامسونگ برندی شناخته شده در دنیای گوشی های هوشمند است و محصولات پر طرفداری دارد. امروزه کمتر کسی را می‌توان پیدا کرد که از برند سامسونگ و محصولات با کیفیت آن استفاده نکرده باشد. گجت‌های هوشمند ساخت این برند برای همگان نام آشنا است و نیازی به تعریف ندارد. به همین دلیل افراد زیادی در کشور ما از گوشی و تبلت‌های هوشمند ساخت این برند استفاده می کنند. اما همانطور که می‌دانید گوشی‌های هوشمند در معرض خطرات و آسیب‌های بسیار زیادی هستند. گاه این آسیب ها به لحاظ نرم افزاری می باشد. بنابراین آشنایی با تعمیرات نرم افزاری گوشی سامسونگ بسیار پر اهمیت است.

امروزه گوشی های هوشمند در زندگی ما نقش برجسته و مهمی پیدا کرده اند. تقریبا بیشتر کارهایمان را با گوشی هوشمند انجام می دهیم . بیشتر آدم ها زمان را با گوشی خود چک می کنند. با گوشی فیلم و عکس می گیرند، کتاب می خوانند ،خرید می کنند، تاکسی اینترنتی می گیرند و کارهای بسیار دیگر انجام می دهند. در چنین شرایطی تنها چند ساعت دور بودن از گوشی موبایل بسیار دشوار است. حال اگر به هر دلیلی گوشی هوشمند دچار مشکل شود، با توجه به این مسئله که قیمت دلار روز به روز افزایش می یابد و متاسفانه کشور ما نیز از سوی سایر کشورهای پیشرفته تحریم شده است  و همچنین بازار خرید گوشی نیز دچار نوسانات است، لذا تهیه مجدد گوشی کار آسانی نیست. بنابراین مردم ترجیح می دهند اگر گوشی موبایلشان خراب شد آن را تعمیر کنند و کمتر به فکر تعویض موبایل و خرید گوشی جدید می افتند. اینجاست که تمیرات نرم افزاری موبایل نیزحائز اهمیت می شود.

مطالب زیر را از دست ندید!
مشکلات متداول گوشی ‌های همراه با راه حل رفع عیب

تعمیرات نرم افزاری گوشی سامسونگ

مشکلات نرم افزاری موبایل را بر حسب نسخه اندروید و مدل گوشی بررسی می کنند. بسیاری از موارد را معمولا خود کاربران هم می توانند رفع کنند، اما در بسیاری از موارد نیز ایرادات به گونه ای است که کاربران خودشان نمی توانند از پس حل مشکل بر بیایند.
پر شدن حافظه، حذف قفل FRP و مواردی از این قبیل جزو مشکلات نرم افزاری موبایل هستند که به مهارت و تجربه  نیاز دارند.

تعمیرات نرم افزاری گوشی سامسونگ

همان طور که پیش تر هم گفته شد، امروزه بخشی مهمی از زندگی یک فرد به گوشی هوشمندش وابسته است. از طرفی جدا دانستن افراد از فضای مجازی نیز غیر ممکن است. موبایل ها مهمترین وسیله برای این ارتباط می باشند. از آن جایی که همیشه و در همه زمینه ها سود جویانی وجود دارند که برای منافع خود برای دیگران دردسر و هزینه ایجاد می کنند، در دنیای مجازی نیز چنین افرادی وجود دارند. سود جویان دنیای مجازی همان هکرها هستند که با ارسال بد افزارها باعث آسیب رسیدن به نرم افزارموبایل ها می شوند. گاهی هم مشکلات سیستمی سبب می شود تا گوشی سامسونگ شما کارکرد همیشگی خود را نداشته باشد. در این مقاله قصد داریم به بررسی موارد مهم در تعمیرات نرم افزاری گوشی سامسونگ بپردازیم و قسمت های کوتاهی از راهکارهای تعمیراتی نرم افزارهای آنها را با شما در میان بگذاریم.

تعمیرات نرم افزاری گوشی سامسونگ

عدم اتصال صحیح به اینترنت

اغلب مشکلات اینترنت، به این علت است که تنظیمات APN به درستی پیکربندی نشده است. البته گاهی دیده شده است که عدم اتصال به اینترنت به دلیل یک مسئله ی بسیار ساده یعنی عدم ههمسان سازی جیمیل بر روی گوشی است. بارها اتفاق افتاده که کاربران ادعا کردند گوشی آنها به اینترنت وصل است اما نمی توانند به مرورگرها متصل شوند، ولی پس از یک بررسی ساده متوجه شده اند که جیمیلشان روی گوشی همسان سازی نشده است. لذا متخصصین پس از بررسی دقیق تمامی موارد اقدام به تعمیرات نرم افزاری موبایل خواهند نمود.

مطالب زیر را از دست ندید!
تعمیر پیکسل سوخته گوشی

عدم کارکرد صحیح گوگل استور

اگر در اجرای پلی ‌استور با مشکل مواجه شدید، ممکن است یک حافظه‌ ی پنهان خراب شده داشته باشید که باعث ایجاد چنین مشکلی شده باشد. در اکثر موارد، با پاک کردن این حافظه مشکل حل می ‌شود. البته گاهی اوقات به دلیل مشکلات موجود در آی پی ها، بهتر است نرم افزارهایی برای ورود به اپ استور که بتوانند مشکل مربوط به آی پی شما را حل نمایند، استفاده کنید.

فلش کردن گوشی موبایل

در واقع فلش کردن موبایل یکی دیگر از اقدامات جهت تعمیرات نرم افزاری گوشی سامسونگ می باشد. لازم به ذکر است که بعد از این که گوشی خود را فلش کردید، برخی از برنامه های گوشی تغییر خواهد کرد. علاوه بر این، تمامی نرم افزارها و اپلیکیشن هایی که روی گوشیتان نصب کرده اید حذف می شوند. بنابراین معمولا زمانی گوشی را فلش می کنند که هنگ کرده باشد و نتوان از آن استفاده کرد.

سخن پایانی

همانطور که در بالا ذکر شد، مشکلات نرم افزاری گوشی های هوشمند بسیار زیاد و متنوع می باشند. گستردگی این مشکلات به قدری زیاد است که می توان برای آن یک کتاب قطور و چند جلدی نوشت. بنابراین اگر شما به موقع و در زمان مناسب نسبت به تعمیر تخصصی گوشی خود اقدام نکنید، ممکن است بعدها متحمل هزینه‌های بیشتری برای برطرف کردن مشکل خود شوید. البته باید توجه داشته باشید که به منظور حل مشکلات نرم افزاری گوشی خود بهتر است همواره از یک مرکز تخصصی و معتبر جهت تعمیر بهره بگیرید. دقت کنید که همواره پیش از این که گوشی خود را به واحد تعمیرات بسپارید، حتما یک نسخه پشتیبانی از آن تهیه کنید. البته توجه داشته باشید که به هیچ عنوان به مرکزهای نامعتبر مراجعه نفرمایید. چرا که بسیار اتفاق افتاده است افراد به این مکان ها به دلیل قیمت پایین مراجعه کرده اند، اما پس از مدتی نه تنها مشکلات گوشی های هوشمند آنها رفع نشده است، بلکه صدمات جبران ناپذیر دیگری به گوشی های آنها وارد شده است . شاید در وهله ی اول رفتن به مراکز معتبر و ممتاز هزینه بیش تری برایتان داشته باشد، اما در بلند مدت سبب صرفه جویی فراوانی برای شما خواهد شد. مرکز تخصصی تعمیرات موبایل تعمیرینو  یکی از برندهای مطرح در عرصه تعمیرات گوشی های هوشمند است. در این مرکز با استفاده از کارکنان متخصص و کارامد شما دیگر احساس نگرانی نخواهید کرد و می توانید با خیالی آسوده مطمئن باشید که مشکلات مربوط به نرم افزار گوشی شما به سرعت حل خواهد شد.مرکز تخصصی تعمیرات موبایل تعمیرینو ارائه دهنده انواع تعمیرات و خدمات نرم افزاری گوشی های هوشمند برای برند های سامسونگ، سونی، اپل، اچ تی سی، هوآوی، ال جی و … به شما این اطمینان را می دهد که با ارائه خدماتی مطلوب سبب نقش بستن خاطره ی خوب در ذهن شما خواهد شد.

مطالب زیر را از دست ندید!
ابزارهای تعمیرات موبایل

 

 

 

 

ارسال نظر

Call Now